wyglad i komfort niweczone przez ogolna tandete, niska jakosc materialow i wyskoka zawodnosc podstawowych podzespolow
Wrażenia
4,0
Silnik
Poza jedna usterka czujnika wałka rozrzadu nie bylo jak dotad zadnych problemów
2,0
Skrzynia biegów
Po 90 tys. powazna awaria skrzyni biegów...
1,0
Układ jezdny
Po 60 tys, wymiana obu wahaczy przednich, po 65 tys wymiana obu amortyzatorow (zgiety prawy), po 70 tys glosne stuki w przekładni kierowniczej, po 80 tys wymiana koncowek drazkow kierowniczych i lacznikow stabilizatora oraz stuki na mocowaniacha stabilizatora, po 90 tys wymiana przekladni kierowniczej!!!
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag
3,0
Ergonomia
Wersja Priviledge jest bardzo bogato wyposazona i komfortowa nie rekompensuje to jednak tandetnych materialow
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
calkiem duze i pojemne auto
2,0
Wyciszenie
po roku uzytkowania wyraznie slyszalne trzaski i stuki w desce rodzielczej, podsufitce i obudowach drzwi
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednia 10,5l/100 km w miescie, 9,5l/100 km w trasie
2,0
Stosunek jakość/cena
dalem za to auto 105 tys, znajomy za tyle samo kupil w podobnym czasie Audi A4 (troche gorzej wyposazone), jednak do dzis nie mial zadnej powaznej usterki i samochod sprawuje mu sie swietne. trudno sie to mowi ale zaluje swojego wyboru.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam ten samochod od 4 lat, przejechalem 95 tys i drugi raz nie spojrze nawet na produkty niechlubnej marki reanult...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 135KM 99kW
[l/100km]