Posiadam wersje hatchbak, samochod ktorego nigdy juz nie kupie, zawieszenie siada srednio co 50.000, w skrocie- 55tys koncowki drazkow i wachaczy, 60tys zamek tylnich dzwi, 65tys zamek wlewu paliwa coz za zdziwienie gdy podjezdzasz na rezerwie do stacji, 75tys silniczek skladania lusterek, 76tys podswietlenie wyswietlacza klimatyzacji naprawa 350zl!!!, 85tys nowe amortyzatory zwazywszy na stan drog i 17 calowe obrecze norma, 95 tys wymiana gumek stabilizatora 2 szt koszt 240 zł!!, zaraz pozniej katalizator, powyzej setki to juz poezja, 115 tys zawieszenie znowu przo i doszedl tyl, dodatkowo skrzynia biegow zaczela chuczyc taniej oplacalo sie kupic uzywana za 1600 zl gdyz koszt naprawy siegal 3000 zl, przy 120tys wymiana panewek i juz slychac popychacze
Wrażenia
2,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie jes szeroka gama nowych samochodow Acord, Avensis, Legacy stanowczo proponuje inna marke chba ze wlasciciel nie zamierza przejezdzac wiecej niz 15 km rocznie