Minus za troszkę trzeszczące plastiki.
Ale zawsze coś za coś.
Wrażenia
5,0
Silnik
135 koników daje radę na trasie nie jednemu TDI
w tej klasie.
Bo tam gdzie koniec turbo to zaczyna się życie benzyny.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale dobrane przełożenia do mocy silnika.
50 km na mieście i zapięty 5 bieg bez żadnego szarpania.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag.
5,0
Ergonomia
Bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag.
4,0
Wyciszenie
Bez uwag.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rozrząd wymieniłem z pompą wody / z robocizną/ za 900 zł dużo ?
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja Expresion brak tylko navi i skóry ale reszta na pokładzie clima itd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4 lata użytkowania brak zakupiłem sam za granicą od I właściciela przy przebiegu 47000 km a obecnie 103000 km. Zero usterek a mam kolege mechanika i co On biedaczek naprawia - nie zawodne ?! niemieckie TDI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
4 lata użytkowania brak zakupiłem sam za granicą od I właściciela przy przebiegu 47000 km a obecnie 103000 km. Zero usterek a mam kolege mechanika i co On biedaczek naprawia - nie zawodne ?! niemieckie TDI.
Jak kupisz z dobrych rąk to pośmigasz
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 135KM 99kW
[l/100km]