Układ hamulcowy
: Układ hamulcowy a dokładnie ABS bez charakterystycznego pulsacyjnego drgania pedała hamulca na stopę.
4,0
Całokształt
Generalnie zakup Laguny II to odporność nadwozia na korozję i stosunek ceny do rocznika np. Audi , BMW z tego samego roku produkcji co Reno Laguna II 2.0 16v benzyna to dopłata 100% ceny
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 16v jest elastyczny , cichy przyzwoita kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa doskonale biegi wchodzą pewnie o dość krótkim skoku.
4,0
Układ jezdny
Jak na Francuski samochód to w zakręty wchodzi bardzo przyzwoice ( bez pływania ) zawieszenie dość sprężyste , no i felgi 16cali i profil opony 55 robi swoje.
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort oceniam bardzo wysoko szczególnie idealne wygłuszenie.
4,0
Ergonomia
Wszystko wydaje się na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa przyzwoicie bez parowania się szyb ( jak to miało miejsce w Alfa Romeo 146 )
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jak na tę klasę wozu dobrze , szczególnie fajna sprawa to podłokietnik.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie to rewelacja!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 2.0 16V 135HP to bardzo umiarkowane ! na pewno mniej niż w Fordzie Escort 1.6 16V i zaledwie 90HP
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena do jakości nic lepszego nie można kupić z tego rocznika .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie auto jest nie zawodne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterki to wykasowanie czujnika cisnienia powietrza kół .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 135KM 99kW
[l/100km]