Silnik
: Elastyczność silnika. 2,0 bez turbiny, tylko 140 KM a mocy pod dostatkiem.
4,0
Całokształt
Daję 4+ za całokształt. Auto jest wygodne, szybkie i bezpieczne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zaskakująco dobra elastyczność, szczególnie na wyższych biegach przy prędkościach od 100 do 160km/h rewelacja. Bardzo dobry trzeci bieg.
Dźwięk silnika mógłby być trochę bardziej rasowy. Ogólnie 4+.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem chaczy się przy redukcji z 5 na 4 bieg. Pozatym OK.
4,0
Układ jezdny
Jeden z lepszych systemów ESP. Bardzo dobrze trzyma się drogi, nawet zimą można pewnie pokonywać zakręty. Samo zawieszenie jest trochę zbyt miękkie i szybko się zużywa. Po założeniu felg 19 cali i sportowych opon o profilu 35 zrobiło się twardo ale za to auto klei się do asfaltu jak bolid F1. Trzeba tylko uważać na dziury i krawężniki.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu (wersja grandtour)
4,0
Ergonomia
Bardzo przyjazne wnętrze, jedno z najprzestronniejszych w klasie. Trochę zbyt miękkie fotele.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedna z najlepszych klimatyzacji jakie miałem okazję sprawdzić. Bardzo szybko chłodzi lub ogrzewa i odparowywuje szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu, z tyłu nikt nie jeździ ale wystarczająco.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140km/h trochę głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moja Lagunka spala 10l/100 km ale mam dość ciężką nogę więc to wszystko tłumaczy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odkleiła się podsufitka przy przedniej szybie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto przy przebiegu 95000 zaczęło konsumować olej, i to sporo, bo średnio dolewałem 1,2 l na 2000 km. Konieczna okazała sie wymiana pierścieni olejowych i uszczelniaczy tłoków. Koszt naprawy 4600PLN w ASO.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 135KM 99kW
[l/100km]