Mimo wszystko najwyższa ocena, może trochę na wyrost, ale po wcześniejszych kłopotach VW Passat 1,8 (nówka) odetchnąłem (może to tylko wina serwisu ?)
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dobry, niezawodny (oby tak dalej). Moc ? No cóż - tylko 1800 cm3, więc w 123 KM w normie. Dla mnie wystarczy. Kto chce pod maską sugeruję 2,0T - jechałem na jeździe próbnej. Naprawdę robi wrażenie.
5,0
Skrzynia biegów
Na razie zero problemów. Wrzucanie biegów super.
4,0
Układ jezdny
Mógłby być lepszy. Na dziurach coś słychać: albo tłumik, albo zawieszenie. Na pocieszenie samego siebie dodam, że w innych markach jest to samo.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka boczne super. Widocznośc do przodu bardzo dobra. Widoczność do tyłu - może być. Kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moim zdaniem super. Dwustrefowa autoklimatyzacja bez zarzutu, ale można dodatkowo regulowac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdzę głównie z żoną lub sam. Dla dwóch osób to bajka. Cztery osoby spoko. Bardzo wygodne fotele i podłokietnik z tyłu (zdanie mojej teściowej).
5,0
Wyciszenie
Wystarczające, chociaż od 150 km/h słychać silnik. Od 190 silnik wyje i naprawde go słychać. Przeciętnie jeżdżę do 130, więc jest super. Maksymalna osiągnięta prędkość: 210 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłoby być lepiej, ale cóż ... miasto, klimatyzacja cały rok. Nie odstaje od innych. Jeżdzę wyłacznie na SHELL 96 Power; czasami 99V Power, ale szkoda kasy. Ceny przeglądów: nie narzekam, bo robię raz w roku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Otrzymałem wysoki rabat (15 tys.zł) przy zakupie. Przeglądy co 30 tys. km (robię co 25 tys.km). Piekne auto. Wygoda, a nawet luksus za rozsądną cenę. Nie potrzeba dokupowac radia, klimatyzacji i Bóg wie jeszcze czego. Wszystko jest w cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ponad 2 lata, nie oszczędzam i na szczęscie NIC
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 120KM 88kW
[l/100km]