Auto przereklamowane. Tandetne wykonanie, przy zastosowaniu zubożonych, archaicznych rozwiązań technicznych - tam gdzie tego nie widać.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na naprawy wydałem w ciągu trzech lat około 12´000 złotych. Auto wiele tygodni spędziło w serwisie. Serwisy fabryczne nieprawdopodobnie drogie. Dużo droższe niż np. Honda.
2,0
Stosunek jakość/cena
Przy tej jakości wykonania i komromitującej awaryjności cena nieprawdopodobnie wygórowana. Gorąco odradzam kupno. Powiedzenie, że nie kupuje się aut francuskich i na F, w przypadku Renaulta Laguna jest całkowicie uzasadnione.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez awarii samochód nie przejechał ani razu nawet 1000 kilometrów. Tandetne wykonanie:
rozpadające się siedzenia przednie, sznurek napinający siedziska przeciera się ramę siedzeń, żarówki mijania wymiana co 5 tys albo czesciej, podswietlenia przycisków wypaliły się wszystkie w ciągu roku, podpórka lędźwiwa fotela kierowcy rozpadła się na skutek zwykłych wad knstrukcyjnych. Plastiki poniżej Chińskiej tandety. Zawieszenie rozpacz. Podsufitka to zwykła szmata. Po pół roku zwiesiła się i powyginała. To wszystko za jedyne 80´000 zł.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie: sforznie wachaczy przednich mają wadę konstrukcyjną - przeciera sie gumowy ochraniacz i piasek z wodą niszczy kulę sforznia - do wymiany co okoló 20 tys. km. Amoprtyzatory do wymiany co 20 tys. tylne co 5 tys. km. Przedni się rozleciał. Zaznaczam, że jeżdż delikatnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 120KM 88kW
[l/100km]