Troszke za słaby do samochodu o masie ponad 1,4 tony, ale nie jest źle...
5,0
Skrzynia biegów
Łatwo, lekko, precyzyjnie...
4,0
Układ jezdny
Świetnie się trzyma drogi, hamulce doskonałe, najgorzej z fabrycznymi oponami Pilot Premacy od razu je wymieniłem na Toyo Proxes T1S w rozmiarze 215 i teraz hamuje jak trzeba
Komfort
5,0
Widoczność
Żadnych zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
j.w.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
j.w.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Silnik ledwo słyszalny, hałasują wspomniane opony Toyo, ale ponieważ mam takie w drugim samochodzie liczyłem się z tym. Jednak nade wszystko wolę żeby samochód dobrze trzymał się drogi, nawet kosztem 2 dB
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takiej wielkości samochód, zwłaszcza w porównaniu z Mercedesem C klasy, czy Avensisem...
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze samochód bardzo wygodny, cichy. Dodam że moja ocena, oczywiście subiektywna, ale dokonana na podstawie porównania z innymi modelami samochodów, niekoniecznie tańszych...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fotel skrzypi, ale to klasyka... Mamy jednak w Lublinie dealera co się zwie Carrara i ma świetny serwis, daje samochód zastępczy więc nawet jak musze odstawić samochód do przeglądu (robię to po 10 tys, a potem co 20 tys) to nawet nie czuję dyskomfortu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuło, jest to 8 samochód renault którym jeżdżę ja lub ktoś z najbliższej rodziny i samochody wyprodukowane po 1998 roku są praktycznie bezawaryjne. Dlatego też nie wierzę malkontentom, albo poddającym się modzie że Toyota jest najlepsza. Mój wujek po 8 tys w nowym Avensisie wymieniał skrzynię biegów (rozleciała się na trasie)...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 120KM 88kW
[l/100km]