BARDZO DOBRE AUTO MIMO KILKU MANKAMENTÓW NA PALCACH JEDNAJ RĘKI JEZDZI SIĘ DOBRZE I WYGODNIE CO NAJWAŻNIESZE TE AUTA LUBIĄ GAZ NIE KUPIŁ BYM NA DZIEŃ DZISIEJSZY ŻADNEGO INNEGO DOCHODZI TUTAJ JESZCZE JEDNO - BEZPIECZEŃSTWO !
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNI OK.
4,0
Skrzynia biegów
LEKKIE NIEDOCIĄGNIĘCIA PRZY REDUKCJI BIEGÓW
4,0
Układ jezdny
ZAWIESZENIE IDEALNE NA NASZE NIERÓWNE DROGI, DOBRZE WYPIERA NIERÓWNOŚCI, TANIE CZĘŚCI ZAMIENNE
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
DESKA ROZDZIELCZA SUPER, ALE JEDNA ALE PRZYCISK PODGRZEWANIA FOTELI TO KOSMITA PROJEKTOWAŁ NIKT Z MOICH PASAŻERÓW GO JESZCZE NIE ZNALAZŁ BEZ POMOCY
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA MANUALNA MOIM ZDANIEM JEST NAJLEPSZA PONIEWARZ MNIEJ USTEREK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO DUŻO MIEJSCA W ŚRODKU
4,0
Wyciszenie
JEST CICHO W ŚRODKU, ALE POWYŻEJ 3 TYÓW ZACZYNA SŁYCHAĆ SILNIK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA FRANCUZY PRZYSTAŁO SPALANIE TAK DUŻEGO AUTA JEST REWELACYJNE
4,0
Stosunek jakość/cena
ZA TAKĄ CENE KUPIŁEM FAJNE AUTKO A NIE JAKIEGOŚ PASATA CZY OCTAVIE 10 LETNIĄ ZA PONAD 20 TYŚ ZŁ ŚMIESZY MNIE TO. AUTA FRANCUSKIE SĄ ŁADNE TYLKO TRZEBA ZNALEŚĆ DOBRY NIEWYJEŹDZONY EGZEMPLARZ
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SZYBY ELEKTRYCZNA SZWANKUJĄ, PĘKAJĄ SPRĘŻYNY TYLNEGO ZAWIESZENIA, CZYTKI KARTY (WYSTARCZY PODKLEIĆ KLEJEM ZAPADKE (JEST OBJAŚNIONA NAPRAWA NA INTERNECIE, NA SZCZĘŚCIE CEWKI DO SILNIKA 1.8 SZŁY NAJLEPSZEJ JAKOŚCI CZYLI DENZO :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
KOŁO ZMIENNYCH FAZ ROZRZĄDU SZUMI I PO 160 TYŚ KM. KWALIFIKUJE SIĘ DO WYMIANY, PO 150 TYŚ KM. PRZEPUSTNICĘ TRZEBA CZYŚCIĆ I PRZEJŚĆ NA OLEJ PÓŁSYNTETYK PONIEWARZ NAGAR POWODUJE ZMIEJSZENIE SZCZELINKI KTÓRA MA 0.4MM I PO WRUCENIU NA LUZ OBROTY SPADAJĄ NA 500OBR. NA MINUTĘ (FALUJĄ)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 120KM 88kW
[l/100km]