Układ hamulcowy
: zasilanie modułu hamulca awaryjnego
4,0
Całokształt
Auto całkiem dobre, choć ma braki jakościowe. Trwałość podzespołów również mogła by być lepsza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest całkiem żwawy, ze zmiennymi fazami rozrządu, ale nieco leniwy.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów i sprzęgło są najsłabszymi stronami auta. Czasami trudno zapiąć wsteczny, czasami trzeba dwa razy wysprzęglić żeby zmienić z jedynki na dwójkę. Może to tylko mój egzemplarz ale jestem bardzo niezadowolony.
4,0
Układ jezdny
Auto jest komfortowe, zawieszenie dobrze tłumi nierówności a samochód pewnie trzyma się drogi. Nie jest to rajdówka, ale uzyskany kompromis jest zadowalający.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra we wszystkich kierunkach.
4,0
Ergonomia
Trzeszczące plastiki, niektóre przełączniki sa ukryte, ale generalnie jest ok. Wygodne fotele.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto nagrzewa się bardzo szybko. Klima ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronnie z przodu i z tyłu, duży bagażnik z dobrym dostępem.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to S-klasa ale przesadnie głośno też nie jest.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania przeciętne, spalanie w mieście powyżej 10 litrów (krotkie dystanse), ceny części raczej drogie, a częstotliwość napraw eksploatacyjnych też zbyt wielka. Ale na szczęście nie jest katastrofalnie. Jeszcze...
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto było tanie, ale jakość jest ledwie przeciętna.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Obie sprężyny w przodzie, jedna po drugiej, tuleje tylnego zawieszenia, łączniki stabilizatora, oba tylne zaciski hamulcowe.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kabel zasilania modułu hamulca awaryjnego, trzeba było pół auta rozebrać żeby go zmienić.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 115KM 85kW
[l/100km]