zimny szwankuje- dławi się, obroty skaczą, gaśnie - serwis stwierdził że to zła instalacja LPG, inni mechanicy - jakiś czujnik wolnych obrotów (drogi). Poza tym elastyczny. Występuje lekkie pocenie się obudowy silnika.
4,0
Skrzynia biegów
poza biegiem nr 1 ok.
3,0
Układ jezdny
poza usterką przewodu wspomagania układu kierowniczego (serwis drogo), zaczyna pocić się pompa wspomagania. Lekkie stukanie na wybojach. Reszta może być.
Komfort
4,0
Widoczność
może być.
4,0
Ergonomia
ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
parują przednia i boczne przednie szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok.
3,0
Wyciszenie
Gdy silnik jest zimny pracuje jak diesel. Po rozgrzeniu i prędkości do 100 km/h cichy, od 100-120 zaczyna głośniej pracować i drży kierownica, powyżej 120 km/h wszystko wraca do normy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy w serwisie bardzo drogie - praktycznie za nic. Trudno dostępne nowe części zamienne. W ostateczności można kupić używane, ale to duże ryzyko.
3,0
Stosunek jakość/cena
bez komentarza.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kiepski zamek tylnej klapy - kombi i słabe mocowanie wycieraczki - plastikowe. Wyciera się lakier otworach drzwiowych od gumowych uszczelek drzwi.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przewód układu wspomagania kierownicy, szlak trafił katalizator - podobno od gazu; piasta koła tylnego - wszystko bardzo drogie!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]