Zawieszenie
: PO PRZEJECHANIU 40TYŚ.KM PO POLSKICH DROGACH JEST OK.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK BEZAWARYJNY.
4,0
Skrzynia biegów
CZASAMI WYSTĘPUJE TRUDNOŚĆ PRZY PIERWSZYM BIEGU.OGÓLNIE JEST OK.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOŚĆ DO PRZODU JEST OK.OGROMNA TYLNA SZYBA I DWIE BOCZNE TYLNE ZAPEWNIAJĄ DOSKONAŁY WIDOK PRZY COFANIU.
4,0
Ergonomia
JAK NA AUTO PONAD 10 LAT JEST OK.WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE I SCHŁADZANIE OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TYM AUTEM NAPRAWDĘ MOŻNA PODRÓŻOWAĆ WYGODNIE.
4,0
Wyciszenie
PRZY STOSOWANIU SIĘ DO ZNAKÓW OGRANICZAJĄCYCH PRĘDKOŚĆ W PL JEST DOBRZE.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE W TAK DUŻYM AUCIE NAWET PRZY PEŁNYM ZAŁADUNKU Z TYM SILNIKIEM TO REWELACJA.
5,0
Stosunek jakość/cena
DUŻE NIEZAWODNE AUTO ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CZASAMI DAJĄ O SOBIE ZNAĆ ELEMENTY ELEKTRYKI NP.:PRZEKAŹNIK,ALE TO DROBNOSTKI ZA OK.20 ZŁ.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO POWAŻNYCH USTEREK MOŻNA ZALICZYĆ KLIMATRONIK.BRAK MOŻLIWOŚCI NAPRAWY NAWET W SERWISIE.MOŻNA JEDNAK WYBRNĄĆ Z TEGO PROBLEMU STOSUJĄC SIĘ DO POWIEDZENIA \"POLAK POTRAFI\".
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]