Układ elektryczny
: W okresie zimowym czasami samoczynnie włącza się tylna wycieraczka
Silnik
4,0
Całokształt
Silnik nie bierze oleju-przy wymianie oleju po 10 -12000 tyś.km jest jeszcze pół stanu.Stosuję Shell 10w40.Zazwyczaj nie przekraczam 100-110 km/godz.Zawieszenie mi odpowiada bo jestem spokojnym kierowcą.W ciągu pięciu lat przejechałem ok.50 tyś.km i nadprogramowo wymieniłem łącznik stabilizatora oraz łożysko tylnego koła.Z sil.1,9 dti służy do spokojnej i oszczędnej jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
dTi to nie common raily - trochę głośny i trochę trzęsie ale tragedii nie ma.
4,0
Skrzynia biegów
OK.Lekko haczy trójka
4,0
Układ jezdny
Auto ma miękkie zawieszenie dlatego na zakrętach mocno się pochyla.Nie jest to wyścigówka.
Komfort
5,0
Widoczność
Jestem wysokim kierowcą i nie mam z tym problemu.
4,0
Ergonomia
Trochę za krótkie i za miekkie siedziska i oparcia ale przy moim 192cm wzrostu jest w miarę wygodnie.Troche gorzej z wsiadaniem i wysiadaniem-niski otwór drzwi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odparowanie przedniej szyby jest super szybkie.Ogrzanie wnetrza jak to w dieslach trochę trwa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nad głowami mało miejsca-dużo lepiej w kombi
4,0
Wyciszenie
Najciszej przy 80-90 km/godz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Latem miasto 7,5 z klimą,zimą 8,5-9 l/100km.Na trasie(nie autostrada)ok.4,5 l.z klimą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobry zakup(auto po lifcie)ale lepsze jest kombi dłuższe o 12 cm.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mało istotne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dTi 99KM 73kW
[l/100km]