topek -> jak zawsze pozdrawiajacy email: topek@post.pl,
22 lat temu
Silnik 3.0 167KM 123kW
Rok produkcji 1995
Przebieg:
150 tys. km
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Generalnie kochane autko. Trzyma sie swietnie drogi, jest niepozorna a duzo moze (juz sie paru przejechalo :-] ) Nastepne auto bedzie niemniej z automatem. Nie lubie wajchowac.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wczesniej mialem Clio 1.4, teraz lagune, daje 5 bo niczym lepszym narazie nie jezdzilem :-]
3,0
Skrzynia biegów
Najgorszy element mojej lagunki, tzn sama skrzynia dziala ok, tylko przelozenia bardzo dlugie, trzeba sporo wajchowac (dluga droga przebywana przez dzwignie od biegu do biegu) :-]
5,0
Układ jezdny
:] Kupilem lekko obnizona, trzyma sie jak przyklejona, letnie kola to 215, zimowki 195
Komfort
4,0
Widoczność
slupki boczne trzymajace przednia szyba bardzo duze i masywne, raz potracilem (potracilem to chyba za mocne slowo) w nocy kobitke lusterkiem bo jej nie zauwazylem, wlasnie z powodu zbyt szerokich slupkow.
5,0
Ergonomia
5-, minusa daje za siedzenia, ktore moglyby byc troche dluzsze i zaglowek moglby sie wiecej wysuwac (mam 186), dorzucilbym jeszcze brak regulacji w pionie (tylko w poziomie mam), brak schowka na wysokosci kolan pasazera, auto to rocznik 95 wiec pierwsze modele poduszek byly duze, stad brak schowka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik i wszystko jasne :-]
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5- z tylu troszke wiecej miejsca na nogi mogloby byc
5,0
Wyciszenie
5- generalnie przy 180 km/h jest glosnawo, ale mam zamiar matami wylozyc auto
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No coz spalanie: miasto: ok 14 litrow, trasa: przy predkosci 120 km/h okolo 7,5 litra, przy 160 okolo 10 l Ceny czesci rozne, nowe w ASO wiadomo ale to wszystkich marek dotyczy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem ja za smieszne pieniadze wiec 6 powinna byc wlasciwie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odkad kupilem (przejechalem ok 6000 km) Mam tylko pocenie sie silnika olejem (zaden wyciek) Antena na dachu przepuszczala wode i zalala centralke od pilota i immobilajzera. Pomogla suszarka i uszczelka pod antene