Rewelacyjne osiągi i kultura pracy. Przeglądy co 30 tys. km. Diesla !!!
5,0
Skrzynia biegów
Znakomicie zsynchronizowana.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde, sportowe, przeczy tradycyjnym u nas wyobrażeniom nt. miękkości francuskich aut. Wóz prowadzi się świetnie w każdych warunkach.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
W ciągu jednej doby pokonałem trasę ponad 2,2 tys. km bez dłuższych przerw i mogłem normalnie funkcjonować (stawy i kręgosłup - ok).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Może to wada mojego egzemplarza, ale klimatyzacja strefowa to mit (podobnie jak ogrzewanie).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psują się drobiazgi (np. ogrzewanie tylnej szyby, siłownik klapy dostępu do wlewu paliwa, otwór karty "Renault" i in.), których remont w ASO byłby jednak bardzo kosztowny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wystąpiły jakiekolwiek poważniejsze usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 24V 190KM 140kW
[l/100km]