przy dobrych świecach i cewkach dynamika jest bardzi dobra na
I do 55
V od 35
niestety dla przyspieszeń na trasie trzeba czesto redukowac biegi troche zaduza masa w porownaniu z moca
4,0
Skrzynia biegów
przełożenia dobrze dopasowane tylko piątka za krótka czasami sie zdarzało że drązek zmiany biegów ie blokował w pozycji luz
4,0
Układ jezdny
samochud sie prowadzi doskonale, bezproblemu można go wyprowadzić z poślizgu tylko przy predkości przekraczającej 180 zaczyna drzeć lekko kierownica mechanicy nie wiedzą niestety dlaczego przy mniejszym przebiegu tego nie było
Komfort
2,0
Widoczność
z przodu zasłaniaja słupki a z tyłu spoiler
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
z wentylacjia troche gorzej bo czesto musze zmieniać filtr ale grzeje niezle nawet przy wielkich mrozach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca az nadto z tyłu wystarczająco na nogi ale wysocy pasazerowie moga miec problem z głową
bagażnik jak na ten typ olbrzymi
4,0
Wyciszenie
troche brakuje wyciszenia komory silnika szczegulnie przy wysokich obrotach ale na autostradach idzie sie do tego przyzwyczaic
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie stanowczo za duze co wymogło na mnie instalacjie LPG
ceny części też a zamienniki lub uzywane trudno dostać
3,0
Stosunek jakość/cena
samochud przeznaczony dla ludzi lubiących względny luksus i nie liczących sie z pieniędzmi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobniejszych zeczy to tylko zarowki sie przepalają ale to i tak wyjątkowo zadko
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
alternator, wydech, zawieszenie, silniczek krokowy, przepustnica, poduszki pod silnikiem, plip od centralnego,pompa paliwa, blokada drążka skrzyni biegów w sumie przy przebiegu niecałe 50 000 na nprawe wydałem ponad 12 000PLN
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 113KM 83kW
[l/100km]