nie za mocny ale osiagi ma zadawalajace choc mogloby byc lepiej
3,0
Skrzynia biegów
niestety tutaj nie pokazali konstruktorzy wszystkich swoich mozliwosci .Co do czesci cieżko było dobrac odpowiednie łozysko dociskowy wy spasować tarcze sprzegła po wymianie.Nadmieniam ,że łozyska byly kupowane w serisie w/g katalogów.wiec i tak ocena za wyzona
4,0
Układ jezdny
dobrze plynie i miekko zestrojony
Komfort
4,0
Widoczność
no moze tylio ten tył
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepiej byc nie moze hoc z tylu przydałoby sie wiecej miejsca na nogi
4,0
Wyciszenie
przy umiarkowanej jezdzie do akceptacji
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
brzy obecnych cenach paliwa i lpg tutaj chyba wszyscy narzekaja bez wzgledu na czym sie jezdzi.Choc ostatnio bardziej oplacalna stala sie jazda pociagiem z wwy do poznania. ;-)
3,0
Stosunek jakość/cena
JEZELI BEZ POWAZNIEJSZYCH AWARII MOZE BYC
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma co ukrywac ale ma juz swoje lata -rocznik 1994.jezdnakze jakosc instalacji elektrycznej TRAGICZNA.DOTYCZY ALTERNATORA ROZRUSZNIKA-NAPRAWIANY 5 RAZY ZAWSZE COS INNEGO.CEWKA Z APARATEM ZAPLONOWYM BARDZO DELIKATNA NA WILGOC.OGOLNIE NIESTETY ZA ELEKTRYKE NALEZY SIE PAŁA!!!!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TO SAMO CO W PORZEDNIM OKIENKU .PLUS AWARIA POMPY PALIWOEJ = HOLOWANIE/LAWETA.AWARIA W TRASIE ŁOZYSKA DOCISKOWEGO= LAWETA I WYMIANA CALOSCI SPRZEGLA/NIE NADAWALO SIE DO UZYTKU./CALOSC NAPRAWY PLUS KOSZTA DODATKOWE OKOLO1700PLN.ZABEZPIECZENIE SPODU PRZED RDZA DO SZAJSU - POJAWILY SIE PORCHLE I NIESTETY BKLACHARZ NA JUZ ZAROBEK / DZIURA W PODŁODZE/ WIECEJ NIE WYMIENIAM BO POJDE UTOPIC TEN SAMOCHOD.NIE WSPOMINAM O ISTALACJI LPG ZALOZYLI JA BADZIEWIACY
.TAK PRZY OKAZJI NIE POLECAM ZAKLADU W JABLONNIE W KIERUNKU NA WARSZAWE ZA ZAKRETEM
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 113KM 83kW
[l/100km]