Ponadczasowa sylwetka, przestronne wnetrze, pakowny. Bardzo milo sie nim jezdzi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jezdzi bardzo dobrze, ale 1.8 czasami troszke slabo sobie radzi przy wyprzedzaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza miekko, ale zdarza sie ze jednyka nie chce wejsc, a trojka nie zawsze wchodzi plynnie
4,0
Układ jezdny
Trzyma sie dobrze drogi, choc jest miekka nie buja sie na zakretach. Niestety jest tak nisko ze przyciera o rozne progi i krawezniki
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc z przodu jest ok, moze troche slupki przeszkadzaja. Przez tylna szybe natomist widocznosc jest jak przez otwory strzeleckie.
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, brak zbednych przelacznikow, no i pilot do radia przy kierownicy robi swoje. W wersji z poduszka powietrzna pasazera brakuje schowka - za to ocena w dol.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie raczej slabe, ale cos tam zawsze daje. Nawiew pracuje kulturalnie, robi troche szumu dopiero przy trzecim ustawieniu. Brakuje ustawienia nawiewu jednoczesnie na szybe i "na twarz".
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem raczej wysoki (1.94m) i mam daleko odsuniety fotel, a mimo to za mna mozna jakos podrozowac. Ogolnie miejsca jest pelno.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho i przyjemnie. Halas zaczyna sie znacznie powyzej 100km/h. Trzeba uwazac na gumowe uszczelnienia przy drzwiach - ubytki w gumach wpuszczja duzo halasu do srodka pojazdu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jezdze na gazie, wiec co moge powiedziec o ekonomicznosci...
4,0
Stosunek jakość/cena
Laguny I nie sa bardzo drogie, a daja sporo w zamian
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szlag trafik pierscienie cylindrow bo poprzedni wlasciciel jezdzil bez oleju, ale jaki samochod by to przezyl. Poza tym dziala wszystko i to bezblednie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]