Polecam Lagunę I fazę, bo o II. fazie nic nie powiem. Mój egzemplarz był bardzo udany i poza jednym wydarzeniem bezusterkowy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Stary 8-zaworowy, ale zupełnie wystarczającu nawet na dość dynamiczną i ekonomiczną jazdę.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, po 100 tysiącach wymieniłem plastiki z dźwigni biegów ( moja decyzja, bo chciałem mieć sztywne jak w nowym aucie )
5,0
Układ jezdny
prowadzi się rewelacyjnie, nie jest tak miękka jak citroen, ale bardzo mi odpowidała
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, choć z cofaniem troche problemów, brak dobrego wyczucia końca auta
5,0
Ergonomia
Na prawdę pasowało mi w tym aucie wszystko !!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie miełem klimy, ale przewietrzenie w lecie było dobre a ogrzewanie zimą OK. Jedyną wadą był nawiew na wycieraczki, zimą często zamarzały bo były poniżej strugi powietrza na przednią szybę !!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
3,0
Wyciszenie
Głośna była, choć nie hałaśliwa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gaz na poziomie 9,5 l, benzyna 8-8,5. Pezglądy tylko w ASO, ceny akceptowalne, ale części lepiej kupować nie oryginalne - producent często ten sam, a cena 50% mniejsza ( np tarcze w NORAUTO ).
4,0
Stosunek jakość/cena
Duże, wygodne auto !!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na prawdę drobiazgi, nawet nie pamiętam !!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno ocenić, pęk pasek rozrządu po 80 tysiącach, ale serwis się poczuł do odpowiedzialności i tylko to jedno wydarzenie ( naprawili, bo przy przeglądzie 75 tyś. za mocno go docisneli ). Poza tym przez 100 tyś, które przejechałem osobiście nic się nie stało.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]