Zawieszenie
: Szybko wyrabiają się tuleje- ale na szczęście nawet kompletne wahacze nie są zbyt drogie ( po za ASO )
4,0
Całokształt
Jeżeli omija się ASO to ceny można poruównać do niemca.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.8 8 V nie jest to rakieta ale też nie żółw.
3,0
Skrzynia biegów
Jeżeli skasowane są wszystkie luzy to super
3,0
Układ jezdny
to autko płynie , lecz trzeba uważać na polskie dziury. Szybko wybijają się tuleje i końcówki stabilizatora
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam ponad 180 cm i zarówno z przodu jak i z tyłu jest wygodnie
3,0
Wyciszenie
Mogło być ciut lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w tak zakorkowanym mieście jak Warszawa gazu pali średnio 12-13 litrów na 100 km, a w trasie przy 110 km na godz z klimą spali 6-7 litrów gazu na 100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety elektryka - np. centralny zamek, elektryka szyb itp. potrafią nie milo zaskoczyć. Zacierające się linki otwarcia maski.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod głowicą + wypalone zawory ( ponoć poprzez gaz ),
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]