Inne
: niezwykly komfort nie meczy nawet przy jezdzie kilka godzin pomimo braku klimy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: koncówki drazkow kier. sworznie non stop najlepiej kupowac od razu po 2 komplety
Karoseria
: autko garazowane ale ruda juz sie dobierala pod kolem zapasowym dziury na wylot
Inne
: ogólnie ciagle cos z zawieszeniem
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
przy 200000 bral litr oleju na tysiac km a przebieg byl autentycnzy poniewaz kupielm auto od znajmych z moca nie bylo tragicznie gdy zdiolem katalizator
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia super zero problemow troche szwankował wsteczny ale okazalo sie ze bylo malo oleju dolalem chyba 0,3l i jest super
4,0
Układ jezdny
typowy francuz miekki ale stabilny autko mozna latwo wyczuc
Komfort
4,0
Widoczność
nie ma co marudzic
5,0
Ergonomia
wszystko tak jak powinno byc wczesniej tez mialem francuzy wiec obslugiwalem wszystko orientacyjnie nic nie trzeba szukac albo daleko siegac
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewnica koszt 120zł potem przez 2 miechy smierdzialo jak cholera
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
poprostu statek miejsca pod dostatkiem
4,0
Wyciszenie
cisza nawe przy 180 mozna spokojnie rozmawiac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czesci nie sa drogie ale ciagle cos trzeba robic sworzen 40zł tarcze 120sztuka klocki 70komplet łozysko bez abs-u 80zł koncówki drazków 120złogólnie nie jest zle jesli chodzi o same ceny
2,0
Stosunek jakość/cena
zrobiem w pol roku zrobilem 22000 i wpakowalem ponad 3500 i konca wydatkow nie bylo widac
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sworznie co 8max10tys km to samo koncówki drażkow
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]