Karoseria
: Jedno z nielicznych aut z otwieranym dachem, który po otwarciu chowany jest do wnętrza auta.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Najtrwalsza jednostka Renault-Nissan, silnik M9R 2.0 dCi
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo miłe zaskoczenie skrznią CVT X-tronic II generacji. Dzięki wirtualnym biegom jeździ się jak klasycznym automatem ze sprzęgłem hydrokinetycznym. Bez wątpienia wygodniejsze rozwiązanie od skrzyni EDC. Szczególnie w korkach.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do tyłu mogła by być lepsza. Niestety Renault zastosowało "duże" zagłówki z tyłu co ogranicza mocno widoczność.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wielu testach można poczytać jak to fatalnie steruje się ogrzewaniem/wentylacją z poziomu ekranu dotykowego systemu R-link. Chciałbym poznać tych ludzi. W codziennym użytkowaniu ustawia się temperaturę (ta regulowana jest fizycznym pokrętłem) i tyle.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto duże, ciężkie (1,7 tony) co przekłada się na spalanie. Jeżdżąc z przedsceniami autostradowymi trzeba się liczyć ze spalaniem 9 -9,5l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW
[l/100km]