Silnik
: WYSOKI MOMENT OBROTOWY DOBRA KUTURA PRACY
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
CENA W STOSUNKU DO WYPOSARZENA SUPER KUPIŁEM AUTKO PO PREZENTACYJNE - WCZEŚNIEJ DOGADAŁEM SIĘ Z DEALEREM SKONFIGUROWAŁEM AUTO TAK JAK CHCIAŁEM. FACET ZAMÓWIŁ POJEŹDZIŁ 3 MIESIĄCE /PRZEBIEG 800 KM/I DAŁ ZNACZĄCY OPUST
Wrażenia
4,0
Silnik
CICHY SILNIK, KTÓRY JEST SŁYSZALNY TYLKO PRZY ROZRUCHU I PRZYŚPIESZENIU.
4,0
Skrzynia biegów
6- CIO BIEGOWA MANUALNA TRZECI BIEG TROSZECZKĘ ZA KRÓTKI DO WYPRZEDZANIA LEPIEJ IDZIE NA CZWÓRCE. 6 BIEG WCHODZI TROSZECZKĘ CIĘŻKO TRZEBA SIĘ GO NAUCZYĆ
4,0
Układ jezdny
PRECYZYJNY DZIĘKI CZEMU AUTKO PROWADZI SIĘ DOBRZE
Komfort
5,0
Widoczność
DOBRA WIDOCZNOŚĆ LUSTERKA ZEWNĘTRZNE OLBRZYMIE \"JAK USZY URBANA\"
DZIĘKI TEMU WSZYSTKO WIDAĆ W NOCY POTRAFIĄ OŚLEPIĆ - PRZYDAŁO BY SIĘ AUTOMATYCZNE PRZYCIEMNIANIE
4,0
Ergonomia
BEZ ZARZUTU TROCHĘ UCIĄŻLIWE STEROWANIE PRZY KIEROWNICY
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
PORZĄKA 2 STRONNA KLIMA I SYSTEM AUTO TO BAJER W ZIMIE ZAWSZE NASTAWIAŁEM KLIMĘ NA 21 W KOLEOSIE 24 I BYŁO ZIMNO NA TRASIE MOŻE TO WINA PRZESZKLONEGO DACHU.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
JAK NA DIESLA SUPER
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TRYB NAPĘDU AUTO
MIASTO,GÓRY - 9,2
TRASA EKON JAZDA 7,4/7,2
AUTOSTRADA NIENIECKA /170/H -8,4
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TUŻ PO ZAKUPIE PADŁ CZUJNIK WOLNE RĘCE W DRZWIACH PO UMYCIU AUTA W SERWISIE CZUJNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAZYWAŁ 7 STOPNI PRZEZ KILKA GODZIN WYIENILI NA NOWE BEZ SZEMRANIA
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BEZ UWAG
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 173KM 127kW
[l/100km]