Zawieszenie
: dosyć komfortowe ale i \"jędrne\" zarazem
5,0
Całokształt
naprawdę ciekawe i uniwersalne auto
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacja - duży moment w szerokim zakresie obrotów. Max 360 Nm przy 2000 obrotów ale 320 Nm jest dostąpne w zakresie 1800 - 3600.
Wspaniała elastyczność.
4,0
Skrzynia biegów
ogólnie dobrze, czasami lekkie haczenie przy 1. Dosyć krótkie przełożenia, sprzęgło \"bierze\" bardzo nisko.
4,0
Układ jezdny
spore zaskoczenie na plus, dobrze wybiera nierówności, stabline zachowanie przy szybko pokonywanych zakrętach.
Układ przeniesienia w lekkim terenie również się sprawdza. Niezłe kąty terenowe - 27/21/31 (natarcia/rampowy/zejścia). Prześwit 18,8 cm mógłby być większy.
Komfort
4,0
Widoczność
zawsze może być lepiej ale wysoka pozycja ma swoje zalety
4,0
Ergonomia
bez uwag, dobry dostęp do wszystkich regulacji
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa sprawnie zarówno zimą jak i w czasie upałów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tutaj brakuje kliku centymetrów, zwłaszcza na tylnej kanapie. Jednak trójka dzieci albo dwójka dorosłych dają radę. Sprytny system składania kanapy z poziomu bagażnika. Spora przestrzeń na do przewozu długich przedmiotów - 2,6 m
5,0
Wyciszenie
rewelacja - praktycznie w całym zakresie obrotów jest bardzo cicho. Przy większych prękościach słychać tylko szum pochodzący z oporów powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dosyć spore zużycie zwłaszcza przy szybkiej jeździe autostradą oraz w mieście. Duża masa, spore gabaryty oraz 173 KM robią swoje. Przy spokojnej jeździe w tarsie można wykręcić około 6,5 l/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
wersja Privilege poniżej 100 tys brutto to całkiem przyzwoity wynik na tle konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie żadnych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 173KM 127kW
[l/100km]