Trzy gwiazdki za niską temperaturę w kabinie w okresie zimowym. Niestety auto długo się nagrzewa przy niskich temperaturach, więc jak ktoś pokonuje krótkie odcinki to musi się nastawić na kriokomorę. Silnik łapie temperaturę 90 po 10 kilometrach przy temperaturze powietrza -5 ale w kabinie robi się ciepło po 15 kilometrach. Jeśli zatrzymasz się w korku oczywiście czas osiągnięcia wyższej temperatury w kabinie znacznie się wydłuża. Auto szybko się wychładza. Na pewno powodem są duże wloty powietrza na przodzie auta a chłodnica wielka na szerokość maski . Ogólnie auto fajne ale jak ktoś lubi ciepło w aucie to radzę szukać małego benzyniaka. Wygodne na dłuższe wyprawy, spalanie na trasie latem poniżej 7 litrów, spalanie zimą w mieście przekracza 10 litrów.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]