Jak dla niektórych warkot jak z kombajnu jest prawidłową pracą tego silnika - to sorry... ale ktoś stracił rozum.
2,0
Skrzynia biegów
Toporna !!!
2,0
Układ jezdny
Bardzo dobry jeżeli nie przekroczy się 50 km\\h.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność dobra dla tych, którzy maja gdzieś co dzieje się dookoła podczas jazdy.
2,0
Ergonomia
sam już nie wiem ...
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wielkie nieporozumienie. Zimą niby grzeje, natomiest latem klima to wielka pomyłka. Chyba, że trzeba wymieniać filtr co miesiąc.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Może być, znam super bryki z gorszą przestrzenią. Cztery osoby moga spoko podróżować - nawet pięć .
3,0
Wyciszenie
Z tym wyciszeniem to kolejne nieporozumienie. Wcześniej wspomniałem o pracy silnika ... Jadąc powyżej 90 km\\h dostaje się szoku. Przy ruszniu głosny i te drgania.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście - bardzo, bardzo delikatnie 8 l - zimą nawet 10 l. Na trasie do 110 pali 7 - 7.5 l. Powyżej 130 km\\h pije niczym smok - 8 - 11 l !!!
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie tylko 17 tyś. Ale skrzynia biegów daje popalić. Kierownica ( niby skórzana ) ściera się, klei do rąk ! Tapicerka ( fatalna ) - przypadkowe dotkniecie paznokciem i kiszka. Coś ciągle drży, stuka ... nieprzyjemna sprawa podczas jazdy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]