Silnik
: bardzo elastyczny, co prawda zawsze przydaloby sie kilka konikow wiecej - ale tu nie ma co narzekac
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny, nie za głosny
5,0
Skrzynia biegów
wygodna, aczkolwiek na miasto nastepny samochod bedzie mial juz automat
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na diesla to niestety co do ogrzewania jest tak sobie, w zimie przy -15 trzeba przejechac jakies 5-10km zanim zacznie cokolwiek sie nagrzeweac
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod ok wygodny, co do tylu to juz gorzej ale i tak zle nie jest
4,0
Wyciszenie
przed zakupem w tej klasie samochodow porownywalem kilka aut roznych producentow i Koleos byl pod tym wzgledem najcichszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 litry diesel, jezdze w 80% po miescie, nie oszczedzam silnika - ale i nie przeginam, srednie spalanie od okolo 7,4 do 7,9l - wynik po przejechaniu srednio 600km
5,0
Stosunek jakość/cena
konkurencja nie dosc ze drozsza niestety zle wypadla w mojej ocenie, planowalem zakup Outlandera - ale po 4 jazdach probnych do zakupu przekonalaby mnie tylko nizsza cena, w tym wypadku Mitsubishi byl drozszy o 15tys. W sumie jezdzilem 4 samochodami klasy SUV, tylko 1x Koleosem - decyzja byla natychmiastowa - i wiem ze na 100% udana
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem z wbudowanym GPS, tryb zmiany oswietlenia dzien/noc dziala tylko poprawnie po zmianie w oprogramowaniu samochodu trybu pracy czujnikow na SKANDYNAWIA, na pozycji swiatla-AUTO - swiatla i podswietlenie zmienia sie w zaleznosci od panujacych warunkow zewnetrznych, niestety w tym takze trybie podczas zmiany na DZIEN - wylaczaja sie tylne swiatla w samochodzie - ale ponoc nie trzeba w PL miec wlaczonych swiatel z tylu samochodu - obowiazek jest tylko posiadac wlaczone swiatla z przodu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]