Bardzo dobry samochód. Niczym szczególnym się nie wyróżnia ani nie posiada poważnych wad.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niestety do ściganta to mu bardzo daleko. Startując z pod świateł ciężko dochodzi do 100km/h (10,4s do 100km/h). Na szczęście Koleos jest autem elastycznym i w trasie silnik jest wystarczający. Włączając samochód od razu człowiek wie że to diesel. Wibracje są mocno odczuwalne i hałas jest dość duży. Na szczęście po nagrzaniu silnik się uspokaja ale i tak tego z benzyną człowiek nie pomyli.
5,0
Skrzynia biegów
Brak jakich kolwiek problemów, skrzynia wchodzi bardzo łagodnie.
4,0
Układ jezdny
Samochód jest nastawiony na komfort więc szału w prowadzeniu to nie ma, ale do pokonywania długich tras jak ulał.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra w razie problemów do pomocy przychodzą czujniki prakowania.
4,0
Ergonomia
Można by zmienic ustawienie paru rzeczy ale równiesz wszystko w normie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest chyba najgorzej! Samochód dośc długo się nagrzewa i jeśli samochód stoi całą noc na zewnątrz dośc ciężko szyby doporwadzic do przejrzystości. Z klimy jeszcze nie korzystałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie jest wystarczająco dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest jak na tą klasę doskonałe. Gdyby jeszcze byłaby benzynka to cisza całkowita. Szum wiatru słychac dopiero przy 140 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tą rubrykę uzupełnię po 20 tys km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena 125 tys zł hmmmm... nie jest to niska cena ale chyba najniższa z suvów tej klasy.(przynajmniej tak mi się wydaję nie sprawdzałem innych ofert)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótki dystans.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótki dystans.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]