Układ elektryczny
: Nie działający wskaźnik paliwa, blokowanie się kolumny kierownicy i brak możliwości uruchomienia silnika.
1,0
Całokształt
Jesteśmy zawiedzeni obsługą i przygotowaniem sewisu do obsługi takiego auta jakim jest RENAULT KOLEOS.
Czar prysł, pozostał żal i rozgoryczenie.
Sądzę, że po raz ostani zaufaliśmy marce RENAULT!
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od zakupu auta mamy już czwartą awarię, z którą jakoś serwis nie potrafi sobie poradzić. Pierwsza awaria uwidoczniła się zaraz po wyjeździe z salonu RENAULT w Starogardzie Gdański, trochę \"gdybania\" i auto skończyło w serwisie.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kolejne usterki powtarzały się po tygodniu od niby usunięcia i kolejna po niespełna miesiącu.
Objawem było brak możliwości uruchomienia silnika w aucie, zablokowana kierownica no i klapa.
Kolejne wzywanie lawety, postój w serwisie, telefon po kilku dniach, auto do odbioru i znowu ....właśnie rozkładanie rąk przez serwis. Ostani postój w serwisie miał miejsce od 29.07.2010 do 13.10.2010, tyle czasu zajęła diagnostyka co właściwie \"pacjentowi\" dolega. Miała być wymieniona kolumna kierownicy a skonczyło się na module blokady kierownicy i WŁŚNIE NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE TECHNIKI zamontowano diodę w kolumnie kierownicy, którą mamy oserwować przez miesiąc i co, mamy opisać jak się zachowywała? Co dalej nas czeka, nikt nie potrafi nam odpowiedzieć czy to już koniec wycieczek na lawecie!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]