Przeniesienie napędu
: Rewelacyjna praca automatycznej skrzyni biegów, bardzo dużo frajdy w jezdzie off-road
5,0
Całokształt
Trochę szkoda, że do automatycznej skrzyni nie mozna mieć silnika 175KM.
Wrażenia
5,0
Silnik
To mój pierwszy diesel, więc ciężko się przyzwyczaić, ale duzy plus za elastycznośc i dynamikę.
5,0
Skrzynia biegów
Automat sprawuje się REWELACYJNIE. Najlepszy automat, jakim jezdziłem.
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowy w mieście i off-road, idealnie trzyma się na zakrętach i reaguje na manewry.
Komfort
5,0
Widoczność
Sporadycznie widocznośc przesłaniają przednie słupki - przy zakretach, ale w zasadzie tak jeest w każdym aucie.
5,0
Ergonomia
To mój 4 renault - jak zwykle wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy dużych mrozach parują tylne boczne szyby, jeżeli wentylacja jest włączona na mniej niż średnie obroty, a wentylacja na tył działa na minimum. Przy większych ustawieniach (jest trochę głośniej - słychać szum) jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Żadnych zastrzeżeń.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130 KM/h jest jednak głośniejsze niż auto typu hatchback czy limuzyna. Jednak większa powierzchnia czołowa i masa auta robią swoje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zależności od stylu jazdy potrafi spalić bardzo mało (ok. 6.5) lub więcej (ok. 9.6), ale nie przekracza 10 litrów na 100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Maksymalne wyposażenie w cenie około 10 tyś. PLN niższej niż w podobnych samochodach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych usterek, jak do tej pory
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez prawie 9 tyś. km auto sprawuje się doskonale.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]