Silnik
: Cichy , dynamiczny i oszczędny. Komfort jak w limuzynie wysokiej klasy.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest dynamiczny. Dobrze przyspiesza nawet na wysokim biegu. Jest to diesel wiec nie mozna sie spodziewać rajdowych osiągów. Silnika nie słychać w trakcie jazdy z prędkością powyżej 70 km/h. Jest bardzo oszczędny. Spalanie znacznie wzrasta przy prędkosciach powyżej 120km/h
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze zestopniowana. Lekkie haczenie występuje tylko przy nieuważnym wrzucaniu biegów nr 1 i 2.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi. Nadwozie nie wychyla się na zakrętach. Układ kierowniczy pracuje bardzo lekko i precyzyjnie. Na kierownicę nie przenoszą się żadne drgania. Nierówności przejeżdża jak limuzyna. W terenie nie sprawdzałem.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Przez tylną szybę - dobra.
4,0
Ergonomia
Pokrętło nawiewu mogłoby mieć większą średnicę. Poza tym nie mam zastrzeżeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Byłoby doskonale gdyby nie gwizd wentylatora na wysokich obrotach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duża ilość miejsca dla każdego pasażera i kierowcy.
5,0
Wyciszenie
Po prostu ideał.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie rewelacja. Przy takich gabarytach i masie trasa 6-6,5l. W mieście około 7, a zimie i na krótkich przejazdach prawie 8l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę 110 tyś (full opcja) nie żałuję.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdżę 0,5 roku. Do tego czasu idealnie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek, brak nawet najdrobniejszych niedoróbek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]