Przejechałem w życiu ponad półtora miliona km i już wiem, że nie ma aut idealnych. W każdym są jakieś totalne porażki, ale z tymi z Kangoo da się żyć. Nawet, gdy ESP nie pozwoli ominąć debila stojącego za zakrętem.
Serwis drogi, ale szybki i skuteczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo sporego nadwozia sprawia wrażenie, jakby miał 150, a nie 105.
4,0
Skrzynia biegów
Dziwne przełożenie na szóstce - jeżeli wskazania komputera są prawdziwe, szóstka zwykle podwyższa spalanie w stosunku do piątki, nawet powyżej 130/godz.
4,0
Układ jezdny
W zimie rewelacja, ale nie liczcie na ESP. Robi dziwne rzeczy, dlatego to moja druga \"trójka\"...
Komfort
2,0
Widoczność
Za szerokie przednie słupki
3,0
Ergonomia
Fatalne położenie włączników szyb. Przy samotnej jeździe problemy z opuszczeniem prawej osłony przeciwsłonecznej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi rewelacyjnie, grzeje nieźle.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Niestety głośny. Nie tak, jak poprzednie generacje, ale za 70000 mogłoby być ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w porządku, ale ceny serwisu koszmarne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zależy, co ktoś potrzebuje. Jeżeli przestrzeń i równocześnie niezły komfort - polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Haczyki nad drzwiami przesuwanymi są ozdobą. Zawieszenie kurtki powoduje zerwanie czegoś podobnego do kołka rozporowego i już po haczyku. A cena nowego - patrz EKONOMICZNOŚĆ powyżej.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Bezpieczniki - tragedia. Niestety potrafią się spalić, bez szans na wymianę poza serwisem. Zaliczyłem nocną jazdę bez świateł. Idiotyczny podział obwodów, ten sam bezpiecznik zabezpiecza wszystko, co świeci z jednej strony i w rezultacie auto po ciemku udaje motocykl.
2. Klocki tylne - znikają w oczach, poniżej 20000.
3. Tarcze przednie do wymiany wcześniej niż pierwsze klocki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]