Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo II Mikrovan

Wojtek., 14 lat temu
Silnik 1.5 dCi 105KM 77kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 56 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Kangoo II Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
2,54
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Dużo miejsca
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Ciągle coś sie dzieje. Dmuchawa piszczy, żarówki sie palą zero nudy.
Karoseria : Fatalne spasowanie plastiki.Wszystko trzeszczy.
2,0
Całokształt
Jak mawia mój mechanik: \" Trzeba żaby jeść, by zrobić taki samochód\"
Wrażenia
2,0
Silnik
Oólnie - za słaby silnik do tego nadwozia. Przyspieszenie do setki trwa w nieskończoność. O wyprzedzaniu w warunkach drogowych nie wspomnę. GDZIE TE 105 KONI?
3,0
Skrzynia biegów
W miarę precyzyjny. Jednak trzeba się przyzwyczaić do wrzucania 6-stki. Początkowo dosyć często trafiała się czwórka. Pochwalę umiejscowienie lewarka - jest pod ręką.
3,0
Układ jezdny
W miarę cichy i wygodny, ale przez to niebezpieczny w szybkich zakrętach. Na dodatek auto nie przeszło testu łosia. Po 20 tys. wymiana łożysk w górnych gniazdach amortyzatorów przód. Całe szczęście na gwarancji. Po następnych 25 tys. znowu skrzypią.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu jest ok. Gorzej z precyzyjnym manewrowaniem. Szerokie przednie słupki drastycznie ograniczają pole widzenia.
3,0
Ergonomia
NIe czepiam się, no może poza umiejscowieniem przełączników otwierania szyb bocznych. Zawsze ich szukam.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w tym samochodzie zrobiono na francuskie warunki klimatyczne. Przy naszych mrozach to porażka. Jest po prostu zimno! Nie pomogła wymiana termostatu i kompleksowe sprawdzenie nagrzewnicy. Latem klimatyzacja jest wystarczająca.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedno co w tym samochodzie wyszło.
3,0
Wyciszenie
Do prędkości 120 jest znośnie, rzekłbym nawet - cicho. Potem opory powietrza robią swoje.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie splanie w granicach 7 l/100 km. Cena przeglądów do przyjęcia, jednak żeby wymiana bepiecznika trwała 3 godziny i kosztowała ponad 300 zł to przegięcie. Producent tak głęboko schował skrzynkę z bezpiecznikami, że aby wymienic bezpiecznik od postojówek trzeba wywalić pół komory silnikowej z akumulatorem włącznie. Porażka.
3,0
Stosunek jakość/cena
I tu się złapałem. Zapłaciłem tylko 58 tys. Jednak, z tego co widzę kżda z tych złotówek wydaje się stracona.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem już 6 żarówek świateł mijania, 3 od podświetlenia tablicy. Ciągle piszczy wentylator i trzeszczą plastiki w kokpicie. Klocki tył wytrzymały 18 tys. Przód 35 tys. Klocki drogie - dostępne tylko w serwisie.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Puki co nie byłem scholowany. Jednak przód auta \"schodzi\" sie do środka. Całkowicie znikły szpary w przodzie karoserii. Maska (w przedniej części) zaczęła ocierać o przednie błotniki. Dodam, że nie było nawet najmniejszej stłuczki, czy też draśnięcia.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Kangoo II Mikrovan