Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo II Mikrovan

Wojtek., 14 lat temu
Silnik 1.5 dCi 105KM 77kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 56 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Kangoo II Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
2,54
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Dużo miejsca
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Ciągle coś sie dzieje. Dmuchawa piszczy, żarówki sie palą zero nudy.
Karoseria : Fatalne spasowanie plastiki.Wszystko trzeszczy.
2,0
Całokształt
Jak mawia mój mechanik: \" Trzeba żaby jeść, by zrobić taki samochód\"
Wrażenia
2,0
Silnik
Oólnie - za słaby silnik do tego nadwozia. Przyspieszenie do setki trwa w nieskończoność. O wyprzedzaniu w warunkach drogowych nie wspomnę. GDZIE TE 105 KONI?
3,0
Skrzynia biegów
W miarę precyzyjny. Jednak trzeba się przyzwyczaić do wrzucania 6-stki. Początkowo dosyć często trafiała się czwórka. Pochwalę umiejscowienie lewarka - jest pod ręką.
3,0
Układ jezdny
W miarę cichy i wygodny, ale przez to niebezpieczny w szybkich zakrętach. Na dodatek auto nie przeszło testu łosia. Po 20 tys. wymiana łożysk w górnych gniazdach amortyzatorów przód. Całe szczęście na gwarancji. Po następnych 25 tys. znowu skrzypią.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu jest ok. Gorzej z precyzyjnym manewrowaniem. Szerokie przednie słupki drastycznie ograniczają pole widzenia.
3,0
Ergonomia
NIe czepiam się, no może poza umiejscowieniem przełączników otwierania szyb bocznych. Zawsze ich szukam.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w tym samochodzie zrobiono na francuskie warunki klimatyczne. Przy naszych mrozach to porażka. Jest po prostu zimno! Nie pomogła wymiana termostatu i kompleksowe sprawdzenie nagrzewnicy. Latem klimatyzacja jest wystarczająca.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedno co w tym samochodzie wyszło.
3,0
Wyciszenie
Do prędkości 120 jest znośnie, rzekłbym nawet - cicho. Potem opory powietrza robią swoje.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie splanie w granicach 7 l/100 km. Cena przeglądów do przyjęcia, jednak żeby wymiana bepiecznika trwała 3 godziny i kosztowała ponad 300 zł to przegięcie. Producent tak głęboko schował skrzynkę z bezpiecznikami, że aby wymienic bezpiecznik od postojówek trzeba wywalić pół komory silnikowej z akumulatorem włącznie. Porażka.
3,0
Stosunek jakość/cena
I tu się złapałem. Zapłaciłem tylko 58 tys. Jednak, z tego co widzę kżda z tych złotówek wydaje się stracona.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem już 6 żarówek świateł mijania, 3 od podświetlenia tablicy. Ciągle piszczy wentylator i trzeszczą plastiki w kokpicie. Klocki tył wytrzymały 18 tys. Przód 35 tys. Klocki drogie - dostępne tylko w serwisie.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Puki co nie byłem scholowany. Jednak przód auta \"schodzi\" sie do środka. Całkowicie znikły szpary w przodzie karoserii. Maska (w przedniej części) zaczęła ocierać o przednie błotniki. Dodam, że nie było nawet najmniejszej stłuczki, czy też draśnięcia.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Kangoo II Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Kangoo II Mikrovan