Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo II Mikrovan

Janusz, 15 lat temu
Silnik 1.5 dCi 105KM 77kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Kangoo II Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
2,85
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : miejsce wewnątrz
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : wyskakujące kierunkowskazy błotników
2,0
Całokształt
Kiepsko KANGO III jedyne w czym przewyższa KANGO I to przestrzeń wewątrz i wyposażenie wnętrza cała reszta jakość, materiały, ogrzewanie,zawieszenie, osągi dużo gożej niż poprzednik
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na razie OK ale o osiągach to trzeba zapomnieć 1,4 w KANGO I był 2 razy żwawszy.
4,0
Skrzynia biegów
lepiej niż w poprzedniej wersji KANGOO I
2,0
Układ jezdny
pływa, zbyt miękkie zawieszenie co sprawia że przy 120 km/h jak wpadłem na nierówny asfalt to o mało nie wypadłem z drogi (stanowczo zbyt miękkie) Kangoo I było dużo lepsze i stabilniejsze
Komfort
4,0
Widoczność
OK
2,0
Ergonomia
Kango I było 100 razy lepiej przemyślane a rekord głupoty bije sterowanie radiem przy kierownicy całkowicie zasłonięte przez kierownicę. jedyny plus dobre położenie lewarka zmiany biegów.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy temp. poniżej -5 st C nie jest w stanie się nagrzać (masakra). KANGO I tam to było pożądne ogrzewanie zapalasz i za moment już było cieplutko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK choć schowek między przednimi fotelami potrafi być uciążliwy przy zapinaniu pasów (zbyt duży)
3,0
Wyciszenie
OK jedyne co w tym modelu wyszło
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w miare oszczędny średnio 6,2 l/100km ropy choć KANGO I 1,4l palił w granicach 6,5 l/100km a był dużo dynamiczniejszy.
3,0
Stosunek jakość/cena
służbowy więc się nie wypowiem ale komuś musiało się to opłacić skoro wziął tak drogie auta w serwisowaniu, a coś o tym wiem bo to już drugie auto służbowe z tym logiem
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy odbiorze odpadł kierunkowskaz na błotniku, po 3000 km odpadła klamka z przodu od pasażera i nie było to uszkodzenie mechaniczne,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dziś zapaliła się kontrolka silnika nakazująca wizytę w serwisie, już sie boje co tym razem się rozsypało, na szczęście jest to flota służbowy bo na serwis bym nie wyrobił. Kolegom w nowym w czasie jazdy odpadł wał napędowy, nie wiem co robi kontrola jakości w fabryce ale Reno chyba nie ma takiego działu bo poco klijent da znać jak się rozsypie.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Kangoo II Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Kangoo II Mikrovan