Układ hamulcowy
: Hamulce takie, że czasem aż strach je wciskać do oporu. 4 x tarcza+niska masa=hebel na całego.
4,0
Całokształt
Zawsze lubiłem jeździć autami dostawczymi. Poruszam się nim sam i bez ładunku. Można powiedzieć że wożę pszczoły luzem. Mam dość dobrze wyposażony egzemplarz. Tempomat, elektrykę szyb i lusterek, bluetooth, komputer, czujniki parkowania. Mały promień skrętu, łatwość ruszania z jedynki, dobra widoczność, łatwość wsiadania i wysiadania. Radio, głośniki oraz spryskiwacze szyb słabe. Hamulec ręczny bardzo sprawny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik sprawnie napędza auto, moment wystarczający, cichy i miło terkocze.
5,0
Skrzynia biegów
Nóż w masło. Precyzyjna i krótka. 6 biegów.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Na fabrycznych rozmiarach kół i opon elegancko. Ja zmieniłem na felgi na 17 cali, i teraz jest troszkę gorzej. Choć żałuje troszkę, że nie wziąłem 18 tek.
5,0
Ergonomia
Wszystko w porządku. Podłokietnik, elektryka szyb i lusterek, duża półka na konsoli, łączność z telefonem. Również krótki skok dźwigni zmiany biegów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jak dla mnie daje tak, że można przewoźić latem mięso, a ogrzewanie jak zawsze w nowoczesnym dieslu, mało wydajny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dwuosobowe, przestrzeni nie brakuje.
2,0
Wyciszenie
Brak oceny ze względu na dostawczy charakter auta. Dudni, huczy itp.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na niską masę oraz małą pojemność mogłoby być lepiej ze spalaniem. Inne koszty standardowe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lewarek skrzyni biegów nie odbija, podczas wrzucania wstecznego. I to na tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]