Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo I Minivan

Daigo, 14 lat temu
Silnik 1.9 dTi 80KM 59kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 207 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Kangoo I Minivan 1.9 dTi 80KM 59kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto urzekło mnie od pierwszego momentu, kiedy przymierzyłem się do jazdy próbnej. Pozycja kierowcy, olbrzymia przestrzeń, dużo praktycznych schowków (w moim egzemplarzu zamontowane są po obu stronach nadwozia zamykane półki), fantastyczny dostęp dzięki przesuwanym drzwiom oraz ekonomia - auto jest wyjątkowo tanie w eksploatacji (auto kupiłem i w okresie gwarancyjnym serwisowałem w Niemczech. Po upływie gwarancji autem zajmuję się sam)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : stosunkowo słabe hamulce, szybkie zużycie tarcz hamulcowych
Układ elektryczny : niska odpornośc na wpływy atmosferyczne (np. gwałtowna zmiana wilgotności lub temperatury uaktywniają alarm)
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero usterek! Cały dotychczasowy mój kłopot to kwestie eksploatacyjne (oleje, filtry, paski, okładziny hamulcowe, żarówki itp.). Byc może trafił mi się udany egzemplarz, albo też wynika to z faktu, że nikt inny tym autem nie jeździ. Niezawodnośc jest jednak 100%, a użytkowałem to auto także w skrajnie trudnych warunkach (w temp. od -40 do +40 st.C i garażowaniu najczęściej \"pod chmurką\"). Auto ma kilka minusów - kontrowersyjnych rozwiązań takich jak np. wlew oleju do silnika, dostęp do filtra kabinowego, wymiana żarówki świateł przeciwmgłowych wymaga \"rozbierania\" auta od spodu itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim egzemplarzu nie wystąpiły żadne poważne usterki (wprawdzie przy 160 tkm po przebiegu 35 tkm zerwał się pasek rozrządu co pociągnęło za sobą kosztowną naprawę silnika jednak nie mogę winic za to producenta - założyłem pasek zwykły zamiast zalecanego przez fabrykę wzmacnianego). Już dwukrotnie musiałem zmieniac tarcze hamulcowe, mimo że nie jeżdżę ostro (preferuję szybką, ale spokojną jazdę) - wydaje mi się, że ten element nie jest dopracowany. Generalnie jednak auto bez zarzutu.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Kangoo I Minivan