jako samochód do firmu jakoś da się przeżyć jeśli będzie jeździł jeden kierowca do domu nie polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładna kultura pracy i w miare oszczedny. dosyć cichy
4,0
Skrzynia biegów
fajnie pracuje dość precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Fajnie sie prowadzić. Przednie zawieszenie często pada (końcówi drążka kie. i wachacza)
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu dobra, słupki troche zbyt otyłe, do tyłu troche słaba nadrabiają lusterka
3,0
Ergonomia
samochodzik przeciętny do firmy całkiem całkiem
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
słaba, latem tragedja nie można wywietrzyć auta nawet prz otwartych oknach UPAŁ brak uchylnych szyb tylnych w standarcie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako samochód służbowy całkiem całkiem, jako samochód do domu tragedja ochydny plastik i metal gorzej niż w starym maluchu, łatwo się brudzi i cięszko domyć na podłodze "czarna" guma szybko robi się siwa.
3,0
Wyciszenie
jazda po kostce grozi guchotą wszystko się trzęsie piszczy i tłucze, radia nie posuchasz na asfalci dosyć cich. silnika zabardz nie słychać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik dość oszczędny nawet z bagażnikiem i drabiną na dach
3,0
Stosunek jakość/cena
za 42 tys samochód 4 os. to nie rewalacja
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zamik w dzwiach prawie jak w fiacie 126p (masz kluczyk do kangura otwierasz prawie wszystki {wlewy paliwa chba wszystki}) świece żarowe nie są zbyt żywotne (ok 450zł w ASO)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Elektryka DNO sterowanie pompą paliwową szfankuje nagminni śniedieją styki, pszestaw fotel a zaświeci się poduszka (styk pod siedzeniem nie styka) przełącznik kirunkowskazów i świateł awaryjnych Pada. Zawiszenie - końcówki wachacza co ok 35 tys. km kosz ok 800zł w ASO, klocki chmulcowe co ok 17tys najpóźniej i co ok 50tys tarcze (ok 1200 za szt.)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 65KM 48kW
[l/100km]