Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo I Minivan

Oliveira, 17 lat temu
Silnik 1.4 i 75KM 55kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 263 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Kangoo I Minivan 1.4 i 75KM 55kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : No, hamulce tam są rewelacyjne. Kiedy zdarzy się ,że jedzie kangurkiem ktoś inny, wysiada z auta szczerze osłupiały :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : uszcz.pod głowicą
Karoseria : pojaw.się rdza nad uszczelką przedn.szyby (dach)
Inne : b.delikatne zamki, bez centr. zamka porażka
4,0
Całokształt
To jest samochód "z duszą". Trzeba go polubić - będzie dobrze służył. No i potrzebuje mądrego mechanika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem pod wrażeniem (pozytywnym) jakości tego silnika. Jestem jedynym kierowcą tego auta od wyjazdu z salonu. W ciągu 9 lat ( od 2 lat na gazie ) miał tylko 3 razy regulowane zawory. Pewną słabością była konieczność wymiany uszczelki pod głowicą ( w 1. i 6. roku eksploatacji )
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych negatywnych doświadczeń.
4,0
Układ jezdny
Kiepsko zachowuje się przy silnych podmuchach bocznych wiatru (możliwe nawet "odbicie " z toru jazdy- zwłaszcza, gdy pusty). Za to doskonałe hamulce i coś, co nie pozwala mu zbytnio się przechylać przy skręcie.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka ! Siedzimy wyżej niż w większości aut osob.
4,0
Ergonomia
Fotele pasażerów mogłyby być wygodniejsze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak możliwości odcięcia się od nawiewu powietrza z zewnątrz , brak filtrów dostarczanego do auta powietrza. Latem w korkach koszmar (nie mam klimy). Ogrzewanie było b. sprawne, dopóki po awarii pompy wody pewien mechanik nie wlał "supernowoczesnego" płynu chłodz.o różowej barwie. Doszło do wytrącenia dziwnych farfocli- trzeba było płukać nagrzewnicę i wymienić chłodnicę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto użytkowe dobrze. Super półeczka nad przednią szybą. Brakuje schowka na klucze, ...
4,0
Wyciszenie
Co prawda brakuje głośników z tyłu, ale spokojnie można słuchać radia. Jest cicho, chyba, że otworzy się okno...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po gwarancji przestałem korzystać z ASO (po incydencie, gdy za dolanie płynu do spryskiwacza naliczono mi 50 zł)- i jest ekonomicznie. Bezyny palił średnio 7 l., gazu pali 8 l. na 100km. Są już zamienniki części, dobrej jakości. To jest ekonomiczny samochód.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ten samochód już kilkakrotnie zarobił na siebie :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze jako nowy miał niekiedy problem polegający na tym, że nie chciał zapalić po wyłączeniu silnika np. przed zamkn. przej.kolejowym (ciepły silnik) Po kilku min. (lub ostawieniu do serwisu - na gwarancji)- zapalał.W końcu coś popsuło się definitywnie, wymiana kosztowała 50 zł. (nie w serwisie) i do dzisiaj nic takiego się nie powtarza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Już wspominałem - awarie uszczelki pod głowicą. Awaria pompy wody w niedzielę w Warszawie. Kompletna klapa, bo jestem z Poznania :) Nawiasem mówiąc, to trochę dziwne, że poznańscy taksówkarze mogą podholować zepsute auto, a warszawskim nie wolno ..

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Kangoo I Minivan