Rdza w Kangoo(dobiła mnie) nigdy więcej Francuza,
18 lat temu
Silnik 1.4 i 75KM 55kW
Rok produkcji 1999
Przebieg:
17 tys. km
3,46
16% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Osoby które są zachwycone Kangoo na tym serwisie chyba niewidziały jednej rzeczy rdzewiącej całej podłogi!!!!! prosze sobie podnieść gume wygłuszenie przy nogach od kerowcy(będziecie w szoku) i radze sobie to sprawdzić. Samochód awaryjny duży plus za ładowność przestrzeń i powiedzmy zawieszenie, reszta beznadziejna
Wrażenia
3,0
Silnik
Nic ciekawego, silnik(1.4) niema hydraulicznych popychaczy więc zaczyna z czasem wydawac dzwięki jak disel co uważam za duże niedociągnięcie(starej technologi silniki) dynamika i spalanie ok.
4,0
Skrzynia biegów
niemiałem jeszcze problemu ze skrzynią
4,0
Układ jezdny
często ulegają zniszczeniu końcówki drążka, oprócz tego zawieszenie wytrzymałe( zawrotny koszt drążka skrętnego w tylnim zawieszeniu)
Komfort
3,0
Widoczność
bardzo dobra
4,0
Ergonomia
bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobre
3,0
Wyciszenie
bez zarzutu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobre
3,0
Stosunek jakość/cena
niejest dobrze plastiki i blacha zawysoka cena jak za takie wykończenie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
centralny zamkek, światła awaryjne, poduszki powietrzne, podświetlenia na desce rozdzielczej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]