Nie jest to rajdówka , na trasie mógłby być mocniejszy ale po mieście ok , ogólnie troche głośny.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi wchodzą poprawnie ale mogły by troche lżej , jest cicha.
5,0
Układ jezdny
Jeśli jest wspomaganie to ok ale na naszycz drogach trzeba uwarzać bo lecą końcówki drążków , sworznie i przeguby,założyłem 14 koła i go troche podniosłem .
Komfort
5,0
Widoczność
Leprza jest tylko w kabriolecie leprza jest klapa z tyłu bo pzy drzwiach przeszkadza belka dzieląca.
4,0
Ergonomia
Auto typowo po mieście dla małej firmy da się też jezdzic w terenie ale bez przesady, po złożeniu tylnej kanapy ful miejsca , wchodzi do środka 5 osób ale w trasie z tyłu jest nie wygodnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z przodu lato z tyłu zima.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto raczej dla wysokich, miejsca dla wszystkich pod dostatkiem i wejdzie jeszcze jakaś zwierzyna.
4,0
Wyciszenie
Raczej cicho ale powyrzej 100 zaczyna sie robić głośno od silnika i wiatru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą p[ojemność to mogło by być lepiej 8 benzyna 10 gaz średnio,przeglądy i naprawy w brew opiniom o Francuzach nie są kosztowne pod warunkiem że nie w servisie ale w dobrym sprawdzonym warsztacie ;
sprzęgło 700 klocki 150 tarcze 200 świece 80 przewody 150 to średnie ceny razem z robotą.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze go nie musiałem holować
w środku mało przytulnie i troche szaro ale akustyka jak najbardziej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 7 latach tylko sprzęgło i akumulator w zeszłym roku.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]