Silnik
: Pomimo 1000 problemów z osprzętem silnik jest w rewelacyjnej formie przy 302tyś km
2,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik Bardzo dobrze się sprawuje, czego nie można powiedzieć o całej reszcie osprzętu.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Strasznie głośno podczas jazdy powyżej 80km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem bardzo wyczulony na tle spalanie, w mieście przy w miarę energicznej jeździe spalanie 9,7-10,2 gazu na trasie najmniej spalił mi 7,6 gazu przy jeździe 90km/h Więc co do spalanie nie jest najgorzej, jednak w tematyce napraw, TRAGEDIA! w tym aucie popsuło się już chyba wszystko, najczęściej psują się tylne belki, u mnie 2 razy koszt wymiany na używaną to 1400zł regeneracja 1600zł i zdecydowanie polecam regenerację gdyz stosują tam lepsze zamienniki niż oryginalne części. Dodatkowo elektryka, przełączniki wentylatorów kierunki, centralny zamek. oberwały się drzwi. Zawieszenie: z wyjątkiem amortyzatorów to chyba wszystko do wymiany(autkiem jeżdże tylko osobiście i dbam o nie)końcówki drążków, drążki, półosie, sprężyny, wahacze, stabilizatory. Ogólnie nie polecam, posiadam Renault od roku, przejechałem 50tyś wsadziłem w niego mnóstwo pieniędzy ale dosłownie w każdym tygodniu pojawia się nowa usterka. NIE POLECAM
3,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo tanie autko, bardzo duża zawodność.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt dużo żeby wymieniać
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Urwana belka, całkowicie powybijane zawieszenie, usterki stacyjki....ale nigdy nie było tak żebym nie mógł dojechać o własnych siłach do mechanika
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]