Układ elektryczny
: silniczek wycieraczek po dłuższym bezruchu zapieka się.
Silnik
: napinacze pasków szybko dają znać o sobie przy niewłaściwym naciągu
Karoseria
: pomimo zabezpieczenia fabrycznego, warto przeprowadzać konserwację antykorozyjną
5,0
Całokształt
W tej cenie i w tym segmencie można być mile zaskoczonym i nabrać sympatii i zaufania do tego auta tym bardziej, że potrafi łączyć wiele funkcji, czyniąc go uniwersalnym i na piknik dla rodziny i do biznesu i do kościoła.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jeżdżąc od nowego przez 187 tys km niezawodny, ekonomiczny, elastyczny.Fakt, że dostaje materiały eksploatacyjne z najwyższej półki, ale odwdzięcza się na każdym polu.
5,0
Skrzynia biegów
Bezawaryjna, precyzyjnie i gładko przekłada biegi, dobrze dobrane przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Pomimo nietypowych gabarytów pewnie trzyma się drogi i łatwo prowadzi. Gorzej przy silnych wiatrach, ale to już wina kształtu nadwozia.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność, mało pola martwego, ale te widziane jest przez lusterka dość pokaźnych rozmiarów.
5,0
Ergonomia
Jak na tą klasę auta, to super - wszystko w zasięgu ręki, nogi czy oka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bezawaryjna, acz na taką kubaturę mogła być nieco wydajniejsza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bezapelacyjnie bije rekordy w tej klasie.Gdyby wymienić co przewoziłem tym autkiem, byłoby to dość opasłe tomisko.
4,0
Wyciszenie
Trudno wymagać tu cudów, ale po niezbyt kosztownych zabiegach można wyciszyć o połowę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nigdy nie miałem tak ekonomicznego pojazdu, a było ich kilkanaście, w tym sławetny 126p.Naprawy eksploatacyjne i przeglądy w przeliczeniu na kilometry dużo tańsze od pozostałych marek jakie miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo wyważona proporcja, jako, że auto do najtańszych nie należy, ale warto taką cenę wydatkować, bo się opłaci.