FAJNE AUTKO - PRZEZ PIERWSZE 100 TYS. ZWINNE W MIARĘ SZYBKIE , WYGODNE NAWET W DŁUGICH TRASACH . GDYBY NIE TE AWARIE ...
Wrażenia
3,0
Silnik
SILNIK CICHY , PRACUJE ŁADNIE . ZBYT MAŁA MOC . CIĄGŁE AWARIE
1,0
Skrzynia biegów
JUŻ NIE WIEM ILE WYDAŁEM KASY
1,0
Układ jezdny
CIĄGŁE AWARIE
Komfort
4,0
Widoczność
JEST OK
4,0
Ergonomia
JEST OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
JEST OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JEST OK
3,0
Wyciszenie
CICHY SILNIK , ALE LEPIEJ NIE OTWIERAĆ SZYB - HAŁAS POWIETRZA NIE DO WYTRZYMANIA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NAJMNIEJ PALI PO ODŁĄCZENIU SONDY LAMBDA
3,0
Stosunek jakość/cena
JAKOŚĆ WYKONANIA JAK WYŻEJ , WYPOSARZENIE WNĄTRZA SPARTAŃSKIE.
CENA NOWEGO - ZBYT WYSOKA DO JAKOŚCI . CENA UŻYWANYCH DO PRZYJĘCIA
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WSZYSTKO SIĘ SYPIE - ŻARÓWKI NA POTĘGĘ , RDZA NA PODŁODZE , WYKWITY RDZY NA KAROSERI, DZIURY W SŁUPKACH PRZEDNICH , STEROWANIE NAWIEWEM NIEDZIAŁA , ELEKTRONICZNY WSKAŹNIK POZIOMU OLEJU NIEDZIAŁA ,
TYLNE UCHYLE SZYBY HAŁASUJĄ ,
KLOCKI WYTRZYMUJĄ 30 TYS.
URYWAJĄCE SIĘ SRUBY STABILIZATORÓW , KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW CO 20 TYS .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TRZEBA WIELE SAMOZAPARCIA , ŻEBY KUPIĆ KANGOO
AWARIA SILNIKA - ZERWANIE PASKA ROZRZĄDU PO 30 TYS OD WYMIANY - PRZYCZYNA USZCZELNIACZ NA WALE.
. AWARIE SKRZYNI BIEGÓW OD NOWEGO .
AKTUALNIE ROZSYPAŁO SIĘ ŁOZYKO I ZDEMOLOWAŁO CAŁĄ SKRZYNIĘ . PĘKAJĄCE DRĄŻKI SKRĘTNE , PILOTY WYTRZYMUJĄ OK 2 LAT - PADAJĄ PARAMI , WYMIANA JEDNEGO ( TYLKO W SERWISIE ) TO OK. 600 ZŁ, TRAGEDIA !!!
DWA RAZY Z TEGO POWODU ZOSTAŁEM W TRASIE I TRZEBA BYŁO ŚCIĄGAĆ LAWETĄ . OCZEKIWANIE W SERWISIE NA NOWY PILOT DO 2 TYGODNI .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 60KM 44kW
[l/100km]