Ocena kierowcy - Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003
tomek_cz-wa,
15 lat temu
Silnik 1.5 dCi 82KM 60kW
Rok produkcji 2004
Przebieg:
74 tys. km
Okres użytkowania:
5 lat
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
To nie jest \"osobówka\". To auto do pracy z możliwością zabrania 5 osób. Kupiłem go bo bardzo byłem zadowolony z pierwszego Kangoo z 1998r, ale trzeci raz już do niego nie wrócę (przez ich oszczędności na lini montażowej).
Wrażenia
3,0
Silnik
Zapłaciłem za większy silnik, ale \"bez fajerwerków\". Można wsadzić chipa, ale nie ma z kolei czym zahamować.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu
2,0
Układ jezdny
Pogorszenie jakości w stosunku do modelu z 1998r, którym wcześniej jeździłem. Pierwsze końcówki drążków wymieniałem po 37 tys. km., z chyba aż tak bardzo od tamtego czasy drogi się nie pogorszyły
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu
3,0
Ergonomia
Polecam dopłatę do tylnich lewych drzwi - ja więcej z nich korzystam niż z rawych.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy dużych mrozach z tyłu nie jest wystarczająco ciepło. Bardzo wydajna klima (duży + jak na tę kubaturę).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca z przodu jak i z tyłu. Drak regulacji wysokości fotela z przodu (siedzisko raczej wysoko, ale wysocy i tak mają sporo miejsca nad głową).
3,0
Wyciszenie
Do 110 km/h jest znośnie (jak na diesla), powyżej -męka. Wewnątrz surowe platiki i blacha(na drzwiach), więc co ma tłumić chałasy.
Styki przewodów korodują szybko, co skutkuje brakiem prądu np.w drzwiach(szyby, lusterka, centralny), błedami w komputerze (wystarczy przeczyścić styki po diagnozie, nie dajcie się naciągnąć na wymianę modułu/elementu).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wrażliwy na jakość paliwa. Wymiana zaworu EGR - 600zł.
Słabe hamulce (siła hamowania) w porównaniu z porzednią wersją benzynową (klocki co 40000km do wymiany).
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 82KM 60kW
[l/100km]