Układ hamulcowy
: hamulce brzytwa.. 4 tarcze to mówi samo za siebie.
4,0
Całokształt
Po zakupie Kangoo 4x4 doceniłem wyższe samochody i dodatkowy napęd. Polecam zwłaszcza w warunkach cięższych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje głośno..za głośno. Przy 120km/h nie da swobodnie porozmawiać z pasażerem.Ale nawet dobrze sie zbiera jak na diesla.
4,0
Skrzynia biegów
w miare dobre przyspieszenie na 4 biegu.
ogólnie skrzynie pracuje dobrze
4,0
Układ jezdny
Samochód jest twardy i ciężko było mi się przyzwyczaić..czuje sie wszystkie dziury i nierówności.. w terenie wypada sie z fotela na boki..Nie jest samochód terenowy ale napęd 4x4 jest przydatny zwłaszcza w ZIMIE. Mieszkam w Bielsku,a tu zima długo trzyma.
Nie miałem żadnych problemów pod strome śliskie podjazdy(oczywiście na zimówkach).Autko jest wysokie i to jest wieki PLUS na nasze dziurawe drogi,zaspy śnieżne, wysokie krawężniki,koleiny itd.
Komfort
3,0
Widoczność
przeszkadzają słupki
4,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa dobrze, ale ogrzewanie jak na diesla późno robi sie ciepło.. plusem jest podgrzewany fotel kierowcy ,to bardzo pomagaz właszcza w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam kangoora w wersji ciężarowej więc wiec ocena będzie subiektywna, ale dla mnie ok.
pasażer ma mniejszy fotel i mniej wygodny,zwłaszcza przy długich trasach (ale jest to fotel składany)
3,0
Wyciszenie
głośno..za głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 4x4 7-8 litrów przy jeździe 120-140 km/h (bo wiecej sie nie da) często załadowany po 200 - 400kg to nie jest tak źle.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 4X4 80KM 59kW
[l/100km]