Użytkuję model z napędem na 4 koła.
Jest to auto hałaśliwe w środku, żle wykończone (wrażenie w kabinie jak w Nysie). Przy manewrowaniu przeszkadza zbyt duży promień skrętu. Od jakichś 35000 przebiegu mam problemy z tylnym mostem napędowym (dziwne dżwięki wydobywające się z pod samochodu). Psujące się tzw duperele jak pompka spryskiwacza czy mechanizmy podnoszenia szyb dopełniają tylko obraz tego bubla motoryzacyjnego rodem z Francji.
Na jakimś forum ktoś zachwalał pozycję za kierownicą tego wynalazku. Winszuję poczucia humoru tym bardziej, że jakakolwiek regulacja w miejscu kierowcy ogranicza się do możliwości przesunięci fotela do przodu, bądż do tyłu (szczyt możliwości).
Żeby właściwie ocenić ten model Renault należałoby dodać jeszcze jeden punkt w skali ocen BEZNADZIJNIE TRAGICZNY.
2,0
Skrzynia biegów
Zbyt mało precyzyjna, Trzeba włożyć sporo siły przy zmianie biegu. Po 137 tys popsuła się.
3,0
Układ jezdny
Kłopoty z tylnym mostem.
Komfort
5,0
Widoczność
Jedyna chyba dobra rzecz w tym samochodzie.
2,0
Ergonomia
Jak na Nyskę to dość dobrze ale nie jak na samochód z czasów obecnych.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Permanentnie marznące nogi w zimie.
Nie ma możliwości ustawienia ogrzewania tak aby było nie było gorąco lub zimno.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zbyt wąsko by można było mówić o przestrzeni.
2,0
Wyciszenie
Ponieważ samochód lubi wysokie obroty jest w środku po prostu głośny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kangoo 4x4 z silnikiem 1.6 jest samochodem ekonomicznym inaczej.
Spalanie waha się między 9,5, a 10 l. na setkę.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 4X4 95KM 70kW
[l/100km]