Jestem bardzo pozytynie zaskoczony tą jednostką. Oczywiście bez turbiny nie byłoby tego efektu. Niestety przy włączonej klimatyzacji daje się odczuć brak mocy, zwłaszcza przy ruszaniu.
4,0
Skrzynia biegów
W niektórych komentarzach można się spotkać z opinią, że długie skoki to wada. Mi one absolutnie nie przeszkadzają. Skrzynia pracuje bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Mimo swych rozmarów bardzo sprawnie zachowuje się na drodze. Pamiętając oczywiście o segmencie samochodu można bardzo sprawnie pokonywać zakręty, nierówności podłużne czy poprzeczne.
5,0
Karoseria
Jedyna uwaga to miekki lakier, ale to uwaga już prakytcznie do każdego nowego modelu - zdążyl się zarysować tu i ówdzie. Poza tym brak zastrzeżeń, jak dotąd.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jedyne, czego mi brakuje to jakiegoś małego schowka kierowcy na drobiagi, typu pilot, karta itp (jak dla mnie podłokietnik jest idelanym miejsce na takie rzeczy).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jedyna niedogodność, to lekki świst jaki się pojawia powyżej p140-150 km/h. W mojej ocenie odpowiedzialne za to są relingi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, jak dotychczas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, jak dotychczas.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
[l/100km]