Silnik
: Ciągłe spadki mocy, należy zatrzymać i zgasić pojazd po czym uruchomić ponownie
Układ elektryczny
: siada po 50 tyś km
Przeniesienie napędu
: stuki na skrzyni po 60 tyś km
4,0
Całokształt
Nie jest to pojazd najgorszej klasy aczkolwiek pozostawia wiele do życzenia . Wnętrze jest wykonane z marnych jakościowo materiałów, bagażnik strasznie mały, po 30tyś km pojawiły się pęknięcia na wykończeniu drążka od zmiany biegów.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik niesamowicie paliwożerny, po autostradzie z boksem na dachu potrafi spalić około 13l/100km, przy dużych mrozach ciągłe usterki-spadek mocy, czego nie potrafi zdiagnozować serwis. Błedy akumulatora wyświetlające się na desce do znudzenia, przy 50tyś km awaria systemu otwierania bez kluczykowego.
4,0
Skrzynia biegów
Naprawdę nie można narzekać na skrzynie biegów przy tak wielu wadach, biorąc pod uwagę spalanie paliwa
4,0
Układ jezdny
Jak na crossowera jest naprawdę dobrze, samochód dobrze trzyma się drogi mimo wysokiego środka ciężkości
Komfort
4,0
Widoczność
Za te pieniądze jest ok. Mogłoby być mniej awarii.../
3,0
Ergonomia
na dwoje babka wróżyła, samochód sprawuje się w skali 10 na 6, dobrze się jeździ z uwagi na trakcję, aczkolwiek stosunke mocy do gabarytu tego pojazdu pozostawia wiele do życzenia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest ok, biorąc pod uwagę, że to nie Audi bądź Mercedes...:)
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód pali niemal dwa razy tyle co podaje producent średnie spalanie tego pojazdu to 10-11 l/100km tyle palio mi A6 C6 2.4 V6, to akurat jest całkowita porażka tym bardziej kiedy rocznie robisz 40000 km
3,0
Stosunek jakość/cena
Wysokie spalanie w stosunku do innych pojazdów typu Rav 4, CRV bije po kieszeni, tym razem wolałbym zainwestować w te 2 pojazdy powyżej biorąc pod uwagę koszty utrzymania, klocki padają po 30 tyś
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moje auto było już kilkakrotnie w serwisie, serwis Renault OPALIŃSKI nie daje aut zastępczych na czas napraw, naprawy na słabym poziomie, trzymają auto dwa dni i nic się nie zmienia kolejnym razem wstaiwię do Koszalina
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
[l/100km]