Samochód spełnia wszystkie moje oczekiwania, aczkolwiek przy pojemności 1.2 mógłby być bardziej ekonomiczny. Nie brak mu mocy przy wyższych obrotach ale okupione to jest zwiększonym apetytem na paliwo.
Wrażenia
4,0
Silnik
Super. Maksymalny moment w zakresie od 2000 do 3500 rpm (a 90% momentu od 1500 do 4500 rpm) sprawie ze jeździsz cały czas na maksymalnym momencie. nie brak mu dynamiki.
4,0
Skrzynia biegów
Delikatnie, lekko i bez problemów
4,0
Układ jezdny
Wyważony balans pomiędzy miękkością zawieszenia a komfortem szybkiej jazdy. Bez zarzutu w zakrętach
Wszystko pod ręką. Chwile czasu trzeba poświęcić na opanowanie tableta dotykowego z mnóstwem opcji. ale za to masz możliwość szerokiej personalizacji auta.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane fotele i przednia szyba rewelka. Bardzo skuteczne szybkie ogrzewanie auta. Z rana trzeba włączyć klimę, bo troszkę szyby parują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm wzrostu i bez problemu mieszczę się na tylnym fotelu ze mną "za kierownicą". Bardzo wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym - półskóry.
4,0
Wyciszenie
Po mieście silnika nie słychać. Nawet jak się wyłącza start&stop. Na autostradzie powyżej 130km/h mogłoby być lepiej. Ale hałas nie jest uciążliwy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gwarancja i serwis w cenie. Przez 5 lat nie płace za materiały eksploatacyjne - płyny, oleje, itd. Super oferta.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie można dostać Hyundai'a Tucsona w wersji golas, mnie mówiąc już o CX5 czy RAV4. Tutaj zaś poniżej 100tyś PLN samochód z nowoczesnym pełnym wyposażeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3000 km i nic. Chyba za wcześnie na ocene
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3000 km i nic. Chyba za wcześnie na ocene
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
[l/100km]