Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kadjar Crossover

Franz, 9 lat temu
Silnik 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Kadjar Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny i cichy silnik
5,0
Całokształt
Postanowiłem przełamać tą pustkę w ocenach, mam nadzieje, ze komuś to ułatwi wybór. Samochód bardzo udany. Aktualnie w trakcie docierania (ja wiem, ze już nie ma takiego pojęcia, ale ). O reszcie spostrzeżeń dalej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Oceniam dobrze dlatego, ze zawsze może być lepiej. Kupiłem bez jeżdżenia, choć obawiałem się czy silnik poradzi sobie z tak dużym samochodem. Silnik jest cichutki, dynamiczny, wydaje sie być dość oszczędny, bardzo chwale. Oczywiście nie jest to wysokoprężny motor z kopem od "dołu", ale mi osobiście bardzo odpowiada taka odmiana po kilku mocnych dieslach. Przy wyprzedzaniu potrzebna redukcja, ale czy to jakiś kłopot?
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynie oceniam dobrze. Wrzucanie biegu drugiego z jedynki czasami wchodzi specyficznie. Nie potrafię tego opisać, trzeba sie przejechać. Do zaakceptowania. Dobrze zestopniowane przełożenia. Bajka
5,0
Układ jezdny
Jazda bardzo przyjemna i komfortowa. Nigdy nie jeździłem poduszkowcem, ale tak mogę opisać uczucie prowadzenia Kadjar'a. Zawieszenie miękko zestrojone z doza sprężystości. Nie podpiera sie lusterkami w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze. Przez finezyjna linie nadwozia obserwowanie do tylu na boki nie jest idealne, ale mam tyle czujników parkowania i kamerę cofania, ze nie stanowi to problemu.
4,0
Ergonomia
Uchwyty na kubki zbyt płytki,choć duży kubek kawy ze Starbucks'a w miarę sie trzyma. Ich umiejscowienie jest dość niefortunne, ale głowy bym za to nie urywał. Przyciski tempomatu na środkowym tunelu i to w bezpośrednim sąsiedztwie z przyciskiem hamulca ręcznego-elektrycznego- budzi dreszcze na myśl o pomyłce podczas jazdy autostrada.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie tylko klima przetestowana. Radzi sobie znakomicie. Jest jakiś system usuwania nieprzyjemnych zapachów, ale jeszcze nie bardzo wiem jak to dokładnie działa. Brakuje nawiewów na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy ma miejsca pod dostatkiem. Osobom wysokim proponuje przymierzyć sie do auta ze szklanym dachem przed zakupem bo w przypadku takiej konfiguracji może brakować miejsca na głowę w skrajnym najwyższym ustawieniu fotela.
5,0
Wyciszenie
Elegancko i cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie samo paliwo wiec jest ok. Co dalej zobaczymy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Skorzystałem z zakupu premierowego. Saamochod jest wyposażony w więcej niż potrzebowałem za dość rozsądne pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno o tym mowić przy takim przebiegu. Mnogość systemów i mały uturbiony silnik budzą niepokój jak będzie za jakiś czas. Gwarancja przedłużona na 5 lat, a pózniej następny.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 Energy TCe 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Kadjar Crossover